Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooie houding van vogel. Plaatsing van vogel in kader in evenwicht met je logo, waarmee ik dus tevens aangeef dat dit veel te opvallend is. Een grijze visdief heb ik nog niet gezien dus toch nog even aan een aantal regelingen draaien of schuiven: witbalans, verzadiging, contrast ed.
Mooie houding van vogel. Plaatsing van vogel in kader in evenwicht met je logo, waarmee ik dus tevens aangeef dat dit veel te opvallend is. Een grijze visdief heb ik nog niet gezien dus toch nog even aan een aantal regelingen draaien of schuiven: witbalans, verzadiging, contrast ed.
Eric
Ook mijn gedacht !
Zou anders wel een mooi plaatje geweest zijn
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Beste is al bij t maken van de foto te overbelichten. Een witte vogel tegen n lichte lucht vraagt wel zeker 1 stop overbelichten.
Hangt van de weersomstandigheden ook deels af hoor, en zeker bij deze soort wil je nog wat detail in de veren krijgen.
Ik belicht bijna altijd 1/3 stop over, hier een voorbeeldje van een visdiefje Johan KLIK
Comment