Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
scherpte zit zeer goed, compositie is niet echt spannend zo centraal, het licht werkt hier niet echt mee, het was een grijze dag wss. je zou het beestje zelf mss; nog wel wat kunnen oplichten en ja de takken storen wel een beetje, maar daar was waarschijnlijk niet veel aan te doen, ik zou zeggen eerst de foto maken en dan, als er nog tijd is proberen stapje opzij doen voor een rustiger achtergrond. Tenslotte , als natuurfotograaf moet je soms wat geduld hebben, als je iets gepost hebt op een forum bvb. :-)
Mooi scherp in beeld gebracht , achtergrond kan alleen maar onscherper als hij verder
van de eekhoorn verwijdert is , camera met grootte scherptediepte.
Mij stoort de achtergrond niet.
ik zou al tevreden zijn met deze
de BG stoort mij ook niet echt, en compo rekening houdend met je onderwerp (die snelle beestjes) het zit in zijn omgeving
misschien diertje ietske oplichten ;-)
ik zou al tevreden zijn met deze
de BG stoort mij ook niet echt, en compo rekening houdend met je onderwerp (die snelle beestjes) het zit in zijn omgeving
misschien diertje ietske oplichten ;-)
Mooie plaat, maar net iets te donker en met een mindere achtergrond. Mijn ervaring met die beestjes daar is dat die toch wel gemakkelijk benaderbaar zijn
(om het voorzichtig te zeggen), zelfs in de 'vrije' natuur.
Maar ik geef toe, mijn ervaring was niet in het noorden van Manhattan.
Comment