Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Dit is ook een mooie alhoewel ik de voorkeur had voor je eerste op een paal dit door het mooier licht...
mooie uitsnede en pose
50% kans dat het deze uil is die onlangs gestorven is... Jammer.
slecht geinformeerd denk ik heb deze zondag nog met leden gesproken van natuurpunt in de uitkerkse polders . de dierenarts in kwestie
was net een begeleide wandeling met mensen aan het maken en had bevestigd dat hij het goed maakt . .
of mis ik hier iets .
slecht geinformeerd denk ik heb deze zondag nog met leden gesproken van natuurpunt in de uitkerkse polders . de dierenarts in kwestie
was net een begeleide wandeling met mensen aan het maken en had bevestigd dat hij het goed maakt . .
of mis ik hier iets .
Een vriend van mij heeft het VOC van Oostende aangeschreven voor de toestand van de velduil te kennen en vandaag bericht gekregen van de dierenarts (Raül Garcia Hermoso) dat hij deze heeft moeten laten inslapen.
Een vriend van mij heeft het VOC van Oostende aangeschreven voor de toestand van de velduil te kennen en vandaag bericht gekregen van de dierenarts (Raül Garcia Hermoso) dat hij deze heeft moeten laten inslapen.
oei slecht nieuws dan ? dan hebben ze mij slecht geïnformeerd . wel zonde van zo een pracht exemplaar .
Schitterende foto Francis, de beste die ik dit jaar hier al gezien heb van een Velduil
Uiteraard wel heel triestig om het hele verhaal erachter te lezen
Ik hoop alleen dat 'm niet te veel verstoord/opgejaagd werd door die horde fotografen uit de Benelux en dat daardoor ook dit gebeurd zou kunnen zijn
ik zie ze ook graag op een paaltje zitten .
maar een vluchtfoto vind ik persoonlijk iets sterker en moeilijker .
deze staat er wel mooi op maar voor een knaller moest hij voor mij recht in het lensje gekeken hebben .
... maar een vluchtfoto vind ik persoonlijk iets sterker en moeilijker.
Vind ik niet Steven, uit ondervinding vind ik het moeilijker om ze te platen op een paaltje want daar blijven ze praktisch niet lang zitten.
Technisch zit er trouwens niet veel verschil in vastleggen in de vlucht of stilzittend op een paaltje.
Dan spreek ik uiteraard van een vogel die niet gewend is geraakt aan mensen/fotografen.
Comment