Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
We reden van de weg af, naar leeuwen toe. Opeens had de tracker (die vooraan op de kap zit) deze chameleon letterlijk in zijn gezicht.
Ik heb hem op een takje gezet, en doorgegeven aan de mensen in de auto, zodat iedereen een foto kon nemen.
Daarna terug afgezet op een struik. Maar daar kroop hij dan uit, RECHT naar die leeuwen toe!
Spanning!
Tot ieders verbazing liep hij recht door de leeuwen, hij passeerde zelfs nét voor de muil van een slapend mannetje.
Die deed maar een half oog open voor hem. Uiteindelijk verdween de chameleon in het struikgewas.
het kleine geweld staat er mooi op . al zou ik een stapje naar links hebben gezet
en camera dan iets naar rechts dan zouden die takken niet uit zijn rug gekomen zijn .
en had de achtergrond beter uitgekomen
I hear you. Maar ik zat "vast" achter het stuur, en mijn enige bekommernis toen was; die lelijke antenne van mijn radio uit mijn beeld halen. Da's gelukt!
Comment