Wie het kleine niet eert...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het moet niet altijd het grote geweld zijn
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Het moet niet altijd het grote geweld zijn
Knap gedaan Jochen.
40 mm op ff... dan zat je er toch wel heel dicht bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk berichtDeze kameleon heb je hier heel knap geplaat (scherp, detailvol, fijne kleuren) met daarachter een mooie, natuurlijke BG!
Grt. Jef
Comment
-
Wel...
We reden van de weg af, naar leeuwen toe. Opeens had de tracker (die vooraan op de kap zit) deze chameleon letterlijk in zijn gezicht.
Ik heb hem op een takje gezet, en doorgegeven aan de mensen in de auto, zodat iedereen een foto kon nemen.
Daarna terug afgezet op een struik. Maar daar kroop hij dan uit, RECHT naar die leeuwen toe!
Spanning!
Tot ieders verbazing liep hij recht door de leeuwen, hij passeerde zelfs nét voor de muil van een slapend mannetje.
Die deed maar een half oog open voor hem. Uiteindelijk verdween de chameleon in het struikgewas.
Serieuze cohones, dat beestje.
Comment
-
-
Leuke plaat met veel diepte
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
het kleine geweld staat er mooi op . al zou ik een stapje naar links hebben gezet
en camera dan iets naar rechts dan zouden die takken niet uit zijn rug gekomen zijn .
en had de achtergrond beter uitgekomen
Comment
-
I hear you. Maar ik zat "vast" achter het stuur, en mijn enige bekommernis toen was; die lelijke antenne van mijn radio uit mijn beeld halen. Da's gelukt!
Comment
-
Ik vind hem heel knap en natuurlijk.
Comment
-
-
Prachtig dier! Mocht voor mij iets meer links beneden in beeld staan. Dat zou de compositie nog wat sterker maken.
Comment
-
een mooie maar hoe groot is dat beest(je).
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ergens tussen de grootte van een pimpelmees en een merel.
Comment
Comment