Re: Vale Gier in vlucht
Eerlijk, ... ik had het onmiddellijk opgemerkt nog voor er een reactie was. Toegegeven, ik had het beeld gekopieerd en vergroot om het wat meer in detail te gaan bekijken omdat het leek of de gier er was ingeplakt, zoals eerder gemeld. Pas nadien, intussen al meerdere reacties op de post, merkte ik op dat je ook een grotere versie kon bewonderen (ik lees weinig uit de rand maar kijk vooral naar de foto waar het tenslotte om gaat). Ik heb aanvankelijk ook niet als eerste gereageerd deels om niet arrogant over te komen met de reactie. Ik ben maar een leek Eric maar op sterke momenten toch wel oog voor detail en analyseer het beeld. Ik draag ook een bril, neen geen duikbril, mss heeft dit er iets mee te maken. Het vreemde is dat niemand dit opmerkt. Bijvoorbeeld nog een raadsel: Als je de exif van de foto bekijkt was de gier toch behoorlijk kort bij, er zal wel gecropt zijn laat ons daar van uit gaan, dan stel ik me de vraag hoe het komt dat zijn BG korrel vertoont en de gier niet. PS, geen problemen mee hoor zeker niet we leven in 2013. Maar de techniek en manier van de bewerking wekt mijn interesse.
Ik had er bij de eerste indruk ook wat moeite mee. Maar dit went, het zijn tenslotte dieren die in de hooggebergten vertoeven, tenzij ik mee hierin vergis. Ik blijf erbij, het moment is super, ook gezien de weinigen kansen die je hiervoor krijgt.
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout
Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Eanx
Bekijk bericht
Comment