Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi gedrag heb je hier vastgelegd maar ik vind het niet een plaat voor showcase, er is ook nog fotobeoordeling
Hij is niet scherp en je hebt een stukje oor afgesneden.
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Mooi gedrag heb je hier vastgelegd maar ik vind het niet een plaat voor showcase, er is ook nog fotobeoordeling
Hij is niet scherp en je hebt een stukje oor afgesneden.
Scherpte valt nog mee. Zit wat krap in het kader en had ook graag het onderwerp van de agressie er bij gezien. Nu lijkt hij zich kwaad te maken op je logo.
Dominantie toont een wolf heel anders, dan is alle mimiek in de kop naar voren...oren, houding, enkel tanden ontbloot( voorzijde)...deze wolf toont zich onderdanig ( alles naar achteren gericht..opgekrulde neus, oren, kiezen ontbloot, lage houding) en toont angstagressie. Op het bordje bij het platform staat dat mooi in het hout gebrand ook. Beeld vind ik wel mooi, ben gek op wolven in de sneeuw, maar zou voor mij iets ruimer mogen zijn,
groetjes,
Loulou
Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeaversBekijk bericht
Dominantie toont een wolf heel anders, dan is alle mimiek in de kop naar voren...oren, houding, enkel tanden ontbloot( voorzijde)...deze wolf toont zich onderdanig ( alles naar achteren gericht..opgekrulde neus, oren, kiezen ontbloot, lage houding) en toont angstagressie. Op het bordje bij het platform staat dat mooi in het hout gebrand ook. Beeld vind ik wel mooi, ben gek op wolven in de sneeuw, maar zou voor mij iets ruimer mogen zijn,
groetjes,
Loulou
Hej,
dank je voor de uitleg. Dat wist ik helemaal niet, er gaat nu inderdaad wel een lichtje branden bij ander gedrag dat ze lieten zien. Ik heb er nog heel wat andere van toen met een ruimer zicht, maar heb er hier voor gekozen om dit gedrag echt close up te nemen.
Comment