Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De buizerd die hier verschijnen zijn stuk voor stuk eerstejaars. Niet voor niks dat er zoveel jonge vogels gepost worden. Deze blijven immers het beste zitten Ook ik heb hier een eerste winter. Een vogel waar ik de komende weken nog wat tijd in ga steken. Hopelijk blijft hij hangen
Oorspronkelijk geplaatst door David VerdonckBekijk bericht
... De buizerd die hier verschijnen zijn stuk voor stuk eerstejaars. Niet voor niks dat er zoveel jonge vogels gepost worden. Deze blijven immers het beste zitten ...
Ge moogt mij altijd wat tips doorsturen David waar ik deze kan vinden, hier bij ons vliegen ze onmiddellijk op als je nog maar in de buurt komt
Schitterende foto, één van de beste die ik hier de laatste maanden zien passeren heb !
Natuurlijke kleuren en scherpte mooi op de kop met een mooi verloop van de dof, een héél natuurlijk afgewerkt beeld.
Volgens mijn bescheiden mening een HOF-plaatje.
Comment