Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige pose.
Ik heb ook je website eens bekeken en heb gemerkt dat deze stronk in meerdere foto's terug komt met verschillende vogels. Ofwel is het een veel bezochte paal ofwel is de valk geen wild exemplaar denk ik dan. Daarom ga ik ook extra streng zijn : de hoogste scherpte ligt meer naar de staart toe dan naar de kop. Als het geen wild exemplaar is kan je hiermee rekening houden en als je dergelijke foto wil maken je focus net voor de paal leggen.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Prachtig actievol moment, er is spanning in de plaat, technisch wel ruimte door wat verbetering ..scherpte ligt net te ver naar achteren, blijft lastig met kleine en snelle onderwerpen natuurlijk,
groetjes,
Loulou
Comment