Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wilde kat + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wilde kat + update

het licht mocht iets minder hard maar na uren wachten tot meneer zijn slaapje had gedaan brak de zon door en ging hij even poseren op deze boomstam

update

Last edited by K.photo; 21 december 2012, 10:46.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Re: Wilde kat

De pose en setting zijn mooi. Het licht is inderdaad nogal hard, je kreeg daardoor een rare structuur in de vacht, misschien ook teveel verscherpt?
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Comment

Hier moet volgens mij toch veel meer uit te halen zijn, zou toch even de bewerking opnieuw doen.

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
        De pose en setting zijn mooi. Het licht is inderdaad nogal hard, je kreeg daardoor een rare structuur in de vacht, misschien ook teveel verscherpt?
        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Hier moet volgens mij toch veel meer uit te halen zijn, zou toch even de bewerking opnieuw doen.

grts
        Sieg
        Even opnieuw onder handen genomen, minder ruis, minder CA, zachter, highlights nog een beetje lager, en al was dat niet helemaal de bedoeling minder gecropt.
        wat zegt het nu?
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
          Even opnieuw onder handen genomen, minder ruis, minder CA, zachter, highlights nog een beetje lager, en al was dat niet helemaal de bedoeling minder gecropt.
          wat zegt het nu?
          Update is een stuk beter
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

Comment

Update is idd een stuk beter, maar de schaduwen op zijn vacht zien er een beetje vreemd uit.
            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Working...
            X