Deze statige zwarte kauw is het enige wat ik vond in mijn archief om als ceremoniemeester te dienen voor het plechtig openen van mijn nieuwe website : www.ericvanhout.be
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ceremoniemeester
Collapse
X
-
-
Re: Ceremoniemeester
Tjonge he, wat een details en scherpte, heel knap.
Ga je website zeker op het gemakje nog eens bekijken, 1e blik ziet er goed uit.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Mooie details kunnen behouden in dat zwart.
Proficiat met de nieuwe website Eric, ziet er goed uit !
Heb je expliciet gekozen om geen gastenboek erbij te nemen of komt dit er nog ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Bedankt voor de commentaren.
@Sieg: het niet erbij nemen van een gastenboek is inderdaad een bewuste keuze. Aantal slechte ervaringen gehad met gastenboeken in het verleden (in andere domeinen dan fotografie). Mensen die iets willen delen over mijn foto's weten mij wel te vinden op andere manieren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht@Sieg: het niet erbij nemen van een gastenboek is inderdaad een bewuste keuze. Aantal slechte ervaringen gehad met gastenboeken in het verleden (in andere domeinen dan fotografie). Mensen die iets willen delen over mijn foto's weten mij wel te vinden op andere manieren
Ik moet zelf ook eens beginnen aan een website, maar ik zie er mij geen "baas" over.
Ik heb een eigen domeinnaam reeds een 2tal jaren, ik heb ook meer dan genoeg ruimte voorzien .... maar zoals ik hierboven reeds geschreven heb hé .....pffffffff
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooie foto! Veel detail inderdaad. Je website ook eens bekeken, ziet er goed uit70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Comment
-
Knap plaatje met veel detail
Grt
TheikeMijn Site http://www.theovanvlierden.be
Comment
-
Veel detail in al dat zwart, knap!!
Comment
Comment