Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Inderdaad hard licht maar wel een hele mooie plaat !
Schitterende BG, maar spijtig genoeg zit er in de donkere delen toch redelijk wat ruis.
Heb je de BG mee verscherpt ? => daardoor mss de ruis ?
inderdaad Sieg hier ben ik uit de bocht gegaan met de bewerking .
een nieuwe techniek aan het proberen . dus nog geen routine maar ik ga hem nog eens opnieuw doen
is trouwens een heel goede techniek maar je moet alles natuurlijk juist zetten . ik heb het nog eens nagekeken en heb
een overlay modus verkeerd gezet daar ik ook in de lichte delen een verscherping krijg en zo meer ruis doortrek . terechte opmerking
maar er word aangewerkt zal nog een upje zetten als ik tijd heb .
inderdaad Sieg hier ben ik uit de bocht gegaan met de bewerking .
een nieuwe techniek aan het proberen . dus nog geen routine maar ik ga hem nog eens opnieuw doen
is trouwens een heel goede techniek maar je moet alles natuurlijk juist zetten . ik heb het nog eens nagekeken en heb
een overlay modus verkeerd gezet daar ik ook in de lichte delen een verscherping krijg en zo meer ruis doortrek . terechte opmerking
maar er word aangewerkt zal nog een upje zetten als ik tijd heb .
Update oogt veel beter Steven qua ruisgehalte !
Maar hoe komt het dat er een andere golfbeweging in de BG zit ?
een paar storende takjes moeten weg halen vandaar ik hem helemaal op nieuw heb gedaan
en niet van de zelfde plaatsen heb gekloond maar zoals raf zegt , verlies ik nu detail in de vogel ik zal
in mijn bewerking compromisse moeten maken en mischien met laagmaskers moeten werken .
Comment