update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kaapse Mus + update
Collapse
X
-
-
Re: Kaapse Mus
Inderdaad hard licht maar wel een hele mooie plaat !
Schitterende BG, maar spijtig genoeg zit er in de donkere delen toch redelijk wat ruis.
Heb je de BG mee verscherpt ? => daardoor mss de ruis ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
inderdaad Sieg hier ben ik uit de bocht gegaan met de bewerking .
een nieuwe techniek aan het proberen . dus nog geen routine maar ik ga hem nog eens opnieuw doen
is trouwens een heel goede techniek maar je moet alles natuurlijk juist zetten . ik heb het nog eens nagekeken en heb
een overlay modus verkeerd gezet daar ik ook in de lichte delen een verscherping krijg en zo meer ruis doortrek . terechte opmerking
maar er word aangewerkt zal nog een upje zetten als ik tijd heb .
Comment
-
Staat er mooi op. lijken wel golven in de BG
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtinderdaad Sieg hier ben ik uit de bocht gegaan met de bewerking .
een nieuwe techniek aan het proberen . dus nog geen routine maar ik ga hem nog eens opnieuw doen
is trouwens een heel goede techniek maar je moet alles natuurlijk juist zetten . ik heb het nog eens nagekeken en heb
een overlay modus verkeerd gezet daar ik ook in de lichte delen een verscherping krijg en zo meer ruis doortrek . terechte opmerking
maar er word aangewerkt zal nog een upje zetten als ik tijd heb .
Maar hoe komt het dat er een andere golfbeweging in de BG zit ?
grts
SiegLast edited by Sieg; 26 november 2012, 03:17.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
een paar storende takjes moeten weg halen vandaar ik hem helemaal op nieuw heb gedaan
en niet van de zelfde plaatsen heb gekloond maar zoals raf zegt , verlies ik nu detail in de vogel ik zal
in mijn bewerking compromisse moeten maken en mischien met laagmaskers moeten werken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht...met laagmaskers moeten werken .
Groeten,
Raf
Comment
-
Comment