Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wolf

Hierbij nog een foto van een wolf die ik deze zomer gefotografeerd heb.

Wolf by LaurentSt, on Flickr
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Re: Wolf

Lekker scherp maar de pose en standpunt spreken me niet zo aan (waar heb je deze genomen?)
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
      Lekker scherp maar de pose en standpunt spreken me niet zo aan (waar heb je deze genomen?)
      Precies mijn gedacht maar of er iets anders mogelijk was hangt er natuurlijk vanaf onder welke omstandigheden deze foto genomen is hé
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

Comment

Deze is genomen in het wildpark 'Les Loups du Guévaudan' in Saint-Léger-de-Peyre, Frankrijk. Een lager standpunt was op deze plaats niet mogelijk, de uitkijkplaatsen waren een stuk boven de wolven, voor de veiligheid natuurlijk. Een beetje later ben ik aan de andere kant van het domein gaan staan, op een lagergelegen deel, waardoor ik meer op ooghoogte zat, deze foto's komen nog
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Dat dacht ik al dat ze genomen was in 'Les Loups du Guévaudan'. Prachtig park om wolven te fotograferen, maar vaak moet je er door de draad fotograferen om een goed standpunt te hebben. Ik ben heel benieuwd naar je volgende posts
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

Comment

Staat er mooi scherp op, maar volg wel voorgaande...
            Benieuwd naar de andere...

Comment

Working...
            X