Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wolf
Collapse
X
-
-
Re: Wolf
Lekker scherp maar de pose en standpunt spreken me niet zo aan (waar heb je deze genomen?)
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtLekker scherp maar de pose en standpunt spreken me niet zo aan (waar heb je deze genomen?)
Comment
-
Deze is genomen in het wildpark 'Les Loups du Guévaudan' in Saint-Léger-de-Peyre, Frankrijk. Een lager standpunt was op deze plaats niet mogelijk, de uitkijkplaatsen waren een stuk boven de wolven, voor de veiligheid natuurlijk. Een beetje later ben ik aan de andere kant van het domein gaan staan, op een lagergelegen deel, waardoor ik meer op ooghoogte zat, deze foto's komen nog70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Comment
-
Dat dacht ik al dat ze genomen was in 'Les Loups du Guévaudan'. Prachtig park om wolven te fotograferen, maar vaak moet je er door de draad fotograferen om een goed standpunt te hebben. Ik ben heel benieuwd naar je volgende posts
Comment
-
Comment