Bedankt voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een minder geliefd dier maar toch oh zo mooi
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Een minder geliefd dier maar toch oh zo mooi
Zeer mooi Hilde, leuk met die 2 zebra's ? op de achtergrond.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
vind dit toch ook een prachtig dier met natuurlijke setting zegt zo veel meer
ik heb ze daar spijtig genoeg alleen in de nacht gezien . mooie foto 1 klein puntje
maar , misschien had de zebra achterin een stapje naar voor moeten doen
of jij een stapje naar achter en een tikkeltje uitzoemen . nu plakt die voor een totaalplaatje zo tegen de rand .
ik beoordeel het beeld zoals ik het zie en wil geen afbreuk doen aan het totaalbeeld door stukken af te snijden
want dan zijn we bezig met andere beelden te maken . en dat is niet de bedoeling .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtvind dit toch ook een prachtig dier met natuurlijke setting zegt zo veel meer
ik heb ze daar spijtig genoeg alleen in de nacht gezien . mooie foto 1 klein puntje
maar , misschien had de zebra achterin een stapje naar voor moeten doen
of jij een stapje naar achter en een tikkeltje uitzoemen . nu plakt die voor een totaalplaatje zo tegen de rand .
ik beoordeel het beeld zoals ik het zie en wil geen afbreuk doen aan het totaalbeeld door stukken af te snijden
want dan zijn we bezig met andere beelden te maken . en dat is niet de bedoeling .
Toch bedankt voor de terecht opmerkingenGroetjes Hilde
http://hildeg.smugmug.com/
Comment
-
Wie dit geen mooi dier vind, moet maar eens naar hyena pups kijken
Mooi plaatje, en alle begrip voor de framing. Ik weet dat het niet simpel is tijdens self-drives. Je voertuig herpositioneren, tussen de anderen, is geen optie. En in feite sowieso uitgesloten in het luttele moment dat een goede foto-opportuniteit zich voordoet.
Comment
-
-
Bedankt voor de toffe reacties ;-))Groetjes Hilde
http://hildeg.smugmug.com/
Comment
-
Comment