Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind dit toch ook een prachtig dier met natuurlijke setting zegt zo veel meer
ik heb ze daar spijtig genoeg alleen in de nacht gezien . mooie foto 1 klein puntje
maar , misschien had de zebra achterin een stapje naar voor moeten doen
of jij een stapje naar achter en een tikkeltje uitzoemen . nu plakt die voor een totaalplaatje zo tegen de rand .
ik beoordeel het beeld zoals ik het zie en wil geen afbreuk doen aan het totaalbeeld door stukken af te snijden
want dan zijn we bezig met andere beelden te maken . en dat is niet de bedoeling .
vind dit toch ook een prachtig dier met natuurlijke setting zegt zo veel meer
ik heb ze daar spijtig genoeg alleen in de nacht gezien . mooie foto 1 klein puntje
maar , misschien had de zebra achterin een stapje naar voor moeten doen
of jij een stapje naar achter en een tikkeltje uitzoemen . nu plakt die voor een totaalplaatje zo tegen de rand .
ik beoordeel het beeld zoals ik het zie en wil geen afbreuk doen aan het totaalbeeld door stukken af te snijden
want dan zijn we bezig met andere beelden te maken . en dat is niet de bedoeling .
t'Ja die zebra verstond mij niet en een stapje achteruit is moeilijk vanuit een jeep. Maar je hebt gelijk. Ik had er wel op gelet maar mijn horizon stond niet recht. Helemaal gedraaid in een landrover en dan nog willen gebruik maken van een beanbag was niet echt goed voor rug en nek. Ik voel ze nog
Toch bedankt voor de terecht opmerkingen
Wie dit geen mooi dier vind, moet maar eens naar hyena pups kijken
Mooi plaatje, en alle begrip voor de framing. Ik weet dat het niet simpel is tijdens self-drives. Je voertuig herpositioneren, tussen de anderen, is geen optie. En in feite sowieso uitgesloten in het luttele moment dat een goede foto-opportuniteit zich voordoet.
Ja er zijn wat details die dit niet de perfecte plaat maken. Ook de kijkrichting van het beestje vloekt wat met de compo, maar uiteindelijk werkt alles toch, en is het een mooie foto,
Comment