Persoonlijk zou ik hier niet tevreden mee zijn.
Ik zou uitermate extatisch zijn om mijn favoriete soort op deze manier op foto gekregen te hebben!
Schitterend
Sorry, maar het moet me toch even van het hart hoor:
Ik was de eerste om je foto prachtige te vinden Sieg, getuige mijn post
Maar...het valt mij (en vermoedelijk mij niet alléén) op dat de lofbetuigingen steeds méér gerelateerd worden aan de TS zelf dan aan zijn/haar foto's op zich.
Het is een beetje zo van: "ah!, een nieuwe foto van ... dus het zal een mooie zijn, ik ga alvast mijn superlatieven-doos naast me zetten voor ik kijk wat hij/zij heeft gepost "
Maw... ik heb laatst deze foto gepost, en daar welgeteld 5 reacties op gekregen. Waar Sieg er trouwens één van was (waarvoor dank).
Dan vraag ik me toch af: is mijn foto dan zoveel minder mooi, minder prachtig, minder kleurrijk enzovoort dan bepaalde andere?
Ik wil hier helemaal niemand mee kwetsen hoor, zeker niet, maar integendeel een omkeerbeweging in gang proberen zetten.
Want steeds meer nieuwe leden haken na enkele posts af omdat ze aanvoelen niet tot het "selecte clubje" te worden toegelaten...
Omdat ze voelen (en kunnen constateren ook) dat steeds weer de bloempjes over en weer worden gegooid.
Voor sommigen kan ik nu misschien als de zeur overkomen, maar dat is dan maar zo.
Ik zeg namelijk liever ronduit wat me stoort...
Comment