Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Zeker een mooi plaatje van deze tjiftjaf! Ik ben de voorbije dagen ook op zoek geweest naar deze soort, maar zo dichtbij kan ik hem niet in beeld brengen hoor!
Grt. Jef
De scherpte zit op de juiste plaats, verscherping is er inderdaad iets over. Hij mist een teennagel denk ik, en zijn kopje lijkt zo groot in verhouding met zijn lichaam, of is dat gezichtsbedrog?
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Mooi beeld, en fijn lichtje in het oog ook, pose van het vogeltje is ook mooi, qua onscherpte had ik liever gezien dat hij/zij niet met zijn rug naar de camera zat, alhoewel dieren je niet veel keuze laten natuurlijk,
groetjes,
Loulou
Comment