Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij ons in huis de poes met de meeste streken. Als hij de camera ziet begint hij al spontaan te poseren
Grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Toch mooi geplaat
Heeft voor mij ergens een high key gevoel.
grts
Sieg
Thnx, ik moet wel zeggen dat het niet zo eenvoudig was om die high key te verkrijgen zonder de kat zelf te overbelichten en voldoende contrast te behouden.
grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Thnx, ik moet wel zeggen dat het niet zo eenvoudig was om die high key te verkrijgen zonder de kat zelf te overbelichten en voldoende contrast te behouden.
grtz Tigo
trek eens aan je schuifjes in lightroom en je zult de "slechte" delen rond en tussen de kop en staart zo terugvinden die niet weggepoest zijn
trek eens aan je schuifjes in lightroom en je zult de "slechte" delen rond en tussen de kop en staart zo terugvinden die niet weggepoest zijn
Thnx devid, de enige schuifjes die ik gebruikt heb zijn die van m'n RAW instellingen in photoshop. Lightroom heb ik niet op de computer staan maar ik veronderstel dat ik de zelfde functies wel in photoshop zal vinden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze zogenaamde "slechte" delen op mijn scherm niet zie zonder extreem met de levels te spelen en dacht dus dat deze voor anderen ook niet zichtbaar zouden zijn. Misschien is er wel een verschil in schermen? Ik werk op een 27" Imac met gekalibreerd scherm. Maar ik heb die opmerking nog wel gehoord.
Alvast bedankt
Tigo
Comment