Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heilige Birmaan met allures

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heilige Birmaan met allures

Bij ons in huis de poes met de meeste streken. Als hij de camera ziet begint hij al spontaan te poseren

Grtz Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

Re: Heilige Birmaan met allures

Deze is iets minder oor mij .
    Er hangt ook een blauw achtige schaduw rond de kat ?
    Groetjes
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Toch mooi geplaat
      Heeft voor mij ergens een high key gevoel.

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Toch mooi geplaat
        Heeft voor mij ergens een high key gevoel.

grts
        Sieg
        Thnx, ik moet wel zeggen dat het niet zo eenvoudig was om die high key te verkrijgen zonder de kat zelf te overbelichten en voldoende contrast te behouden.

grtz Tigo
        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
          Thnx, ik moet wel zeggen dat het niet zo eenvoudig was om die high key te verkrijgen zonder de kat zelf te overbelichten en voldoende contrast te behouden.

grtz Tigo
          trek eens aan je schuifjes in lightroom en je zult de "slechte" delen rond en tussen de kop en staart zo terugvinden die niet weggepoest zijn
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

vind hem wel mooi.
            kat kijkt "not amused".
            heerlijke kattenfoto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              trek eens aan je schuifjes in lightroom en je zult de "slechte" delen rond en tussen de kop en staart zo terugvinden die niet weggepoest zijn
              Thnx devid, de enige schuifjes die ik gebruikt heb zijn die van m'n RAW instellingen in photoshop. Lightroom heb ik niet op de computer staan maar ik veronderstel dat ik de zelfde functies wel in photoshop zal vinden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze zogenaamde "slechte" delen op mijn scherm niet zie zonder extreem met de levels te spelen en dacht dus dat deze voor anderen ook niet zichtbaar zouden zijn. Misschien is er wel een verschil in schermen? Ik werk op een 27" Imac met gekalibreerd scherm. Maar ik heb die opmerking nog wel gehoord.

Alvast bedankt
              Tigo

Comment

Working...
              X