Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi geplaat in de vlucht, scherp waar het scherp hoort te zijn
Persoonlijk vind ik 'm niet zo mooi uitkomen, er ontbreekt wat contrast om echt los te komen van de achtergrond. (zie foto's van Doxke wat ik juist bedoel)
Tevens had je het licht op dat moment niet echt mee en daardoor komen de kleuren van de Roerdomp ook niet echt tot hun recht, even nabewerken zal al veel goedmaken
Mooi geplaat in de vlucht, scherp waar het scherp hoort te zijn
Persoonlijk vind ik 'm niet zo mooi uitkomen, er ontbreekt wat contrast om echt los te komen van de achtergrond. (zie foto's van Doxke wat ik juist bedoel)
Tevens had je het licht op dat moment niet echt mee en daardoor komen de kleuren van de Roerdomp ook niet echt tot hun recht, even nabewerken zal al veel goedmaken
grts
Sieg
Een prachtige foto maar ik ben het met Sieg eens. Het naberwerken hoeft niet eens zoveel te zijn. Even kijken naar de " curves". (met name donkere delen)
Nog een heel klein beetje verscherpen met Filters/Other/High pass (als je photoshop hebt) en je hebt een geweldig mooie foto. (ik heb het geprobeerd )
Een roerdomp in rust fotograferen is al geen sinecure. Zo in de vlucht is hij heel erg mooi. Chapeau !
Comment