Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meeuwenpaar + update (nwe crop)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meeuwenpaar + update (nwe crop)

    BIF, 't blijft moeilijk. Oefenen, oefenen, oefenen dan maar...
    Voor zoiets moet ik natuurlijk naar zee. Dank voor je commentaar.
    Na een suggestie van Sieg, heb ik een nieuwe crop uitgevoerd. Het origineel staat nu achter een linkje.

    Last edited by LesC; 26 januari 2013, 11:37.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Meeuwenpaar

    Toch mooi geplaat hoor Les, staan er beiden goed op met een mooie lucht als BG
    Alleen de compo vind ik persoonlijk niet zo geslaagd, rechts beneden zo in dat hoekje gedrukt.

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Meeuwenpaar

      Bedankt, Sieg, ik beschouw jou als één van mijn leermeesters inzake vogelfotografie. Gelukkig had ik nog een beetje lucht over, zodat ik, zonder te moeten shoppen, gewoon mijn crop kon overdoen. Ik hoop dat deze beter bevalt.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Meeuwenpaar + update (nwe crop)

        Deze update oogt toch mooier hoor! Beide meeuwen heb je goed in de vlucht kunnen vastleggen. En inderdaad, van Sieg, daar kun je heel wat van opsteken!
        Grt. Jef

        Comment


        • #5
          Re: Meeuwenpaar + update (nwe crop)

          Bedankt voor het zeer mooie compliment

          Vind de update persoonlijk ook beter

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Meeuwenpaar + update (nwe crop)

            Blij dat ik jouw suggestie gevolgd heb, Sieg. Op naar nieuwe foto's nu!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Meeuwenpaar + update (nwe crop)

              wel mooi maar:
              had toch liever wat ruimte tussen de Meeuwen gezien.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X