Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wachten op een visje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wachten op een visje

Het blijft een onwaarschijnlijk beeld. Dit is het beste dat ik al van je gezien heb, Liliane
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

"the shot of a lifetime"

Proficiat!
      Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

Comment

allen bedankt voor jullie reacties

Dit was inderdaad een lucky shot zoals ze dat noemen.
        Had er een stuk op 10 kunne maken van de reiger maar steeds stond hij niet lang genoeg stil met het gevolg dat het een geest werd(doorschijnend)

je moet de reiger goed observeren zodat je de timing een beetje kan afstellen om op het juiste af te drukken en hopen dat hij lang genoeg stil staat om naar het visje te kijken

ik heb achter de link een foto bij geplaats hoe de omgeving er uit ziet waar de reiger tussen de gebouwen zat
        Heb een beetje moeten inzoomen omdat hij zo ver weg zat
        en dan met de grijsfilter werken voor een langere sluiterstijd 1.8 sec.
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Pracht van een beeld.
          Proficiat met je verdiende HOF.

Comment

Deze zag in de HOF en terecht want daar hoort ie ook zeker! Prachtige foto!!! gefeliciteerd.

Groeten Sebastiaan

Comment

erg mooi, en wel verdiend :-)

grt Walter
              ~ Canon + weinig glaswerk

WalterSoestbergen.nl website = vernieuwd

Comment

Dat je een talent hebt voor macrofoto's wisten we al maar dit is ook pure klasse. Spiegelreflexbezitters kijken wel eens smalend neer op bridgecamera's, zeker als het op vogelfotografie aankomt, maar dit bewijst eens te meer dat in hoofdzaak de fotograaf de bepalende factor is van de kwaliteit van zijn foto en niet het materiaal.
                D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                  allen bedankt voor jullie reacties

Dit was inderdaad een lucky shot zoals ze dat noemen.
                  Had er een stuk op 10 kunne maken van de reiger maar steeds stond hij niet lang genoeg stil met het gevolg dat het een geest werd(doorschijnend)

je moet de reiger goed observeren zodat je de timing een beetje kan afstellen om op het juiste af te drukken en hopen dat hij lang genoeg stil staat om naar het visje te kijken

ik heb achter de link een foto bij geplaats hoe de omgeving er uit ziet waar de reiger tussen de gebouwen zat
                  Heb een beetje moeten inzoomen omdat hij zo ver weg zat
                  en dan met de grijsfilter werken voor een langere sluiterstijd 1.8 sec.
                  Met de "making-of" foto in het achterhoofd is dit alles behalve een lucky shot maar een uitgekiende foto gemaakt door iemand die heel goed weet waar die mee bezig is. Prachtig!

Willy
                  Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

allen nogmaals bedankt voor jullie reacties
                    had het een beetje druk de laatste dagen vandaar mijn late reactie
                    Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                    Dat je een talent hebt voor macrofoto's wisten we al maar dit is ook pure klasse. Spiegelreflexbezitters kijken wel eens smalend neer op bridgecamera's, zeker als het op vogelfotografie aankomt, maar dit bewijst eens te meer dat in hoofdzaak de fotograaf de bepalende factor is van de kwaliteit van zijn foto en niet het materiaal.
                    tja de rede waarom ik nog geen spiegelreflex heb of wil zijn de stofjes
                    doordat ik veel met macrofotografie bezig ben,zou ik veel van lens moeten wisselen wat de stofjes voor je toestel alleen maar bevorderd
                    ik ben best te vreden van het resultaat wat ik nu uit mijn toestel haal
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

voor toch mee in te treden beeldige plaat .
                      zo rollen ze er niet alle dagen uit .

Comment

Working...
                      X