Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On the walk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: On the walk

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    - > een update van één foto in SC ( na vraag van een ander BL-lid, want het is de bedoeling dat je de voor jou perfecte foto post, dus niet met het idee dan je binnen de kortste keren gaat aanpassen ), ofwel in dezelfde post (#1 dus), ofwel in een volgende, is GEEN tweede foto, en laten we dus in SC. Maw, je kan NOOIT 2 jpg's tegelijkertijd posten.
    grt,bouk.
    Aha, dus ik mag de originele posten posten en dan nog een met de aanpassing?
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
      Aha, dus ik mag de originele posten posten en dan nog een met de aanpassing?
      Jawel dat mag indien het uiteraard om dezelfde foto gaat !
      En dan het liefst in je openingspost zodat iedereen duidelijk het verschil onder elkaar ziet.

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Toch ook een persoonlijke voorkeur zonder kader.
        Mooie foto die de wijdsheid mooi weergeeft, wordt nog versterkt door de goeie DOF
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Jawel dat mag indien het uiteraard om dezelfde foto gaat !
          En dan het liefst in je openingspost zodat iedereen duidelijk het verschil onder elkaar ziet.

grts
          Sieg
          Ok bedankt voor de verduidelijking, ik zal er rekening meehouden volgende keer.

Bedankt ook voor de reacties Leuk om te lezen dat het beeld goed is!
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

doe mij maar de bovenste (zonder kader), daar zijn de kleuren ook veel mooier.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              doe mij maar de bovenste (zonder kader), daar zijn de kleuren ook veel mooier.
              grt,bouk.
              Nu ik de 2 foto's eens onder elkaar zie is er inderdaad een kleurverschil, was me zelfs nog niet opgevallen
              500px

Comment

prachtig shot

Comment

Bedankt
                  500px

Comment

Mooi vastgelegd, knap gedaan.
                    Grtjs

Comment

die staat er mooi op
                      maar voor mij ook zonder het kadertje
                      proficiat met je verjaardag vandaag
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Bedankt!!
                        500px

Comment

Working...
                        X