Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze kon volgens mij net dat tikkeltje beter....
Waarom...?
Diafragma f 2.8 Waarom niet ietsje meer dichtgeknepen??? Dit zou de scherpte op het dier zeker ten goede zijn gekomen.
Kadertje zou ik er (persoonlijk) ook aflaten.
Al bij al een zeer geslaagde foto! Knap gedaan!
Mooi, ... ik vind het wel jammer dat je niet meer kan zien welke aanpassingen er zijn gebeurd waaronder het wijzigen van de kader. Dit laatste kan net leerzaam zijn voor mezelf en anderen.
Mooi, ... ik vind het wel jammer dat je niet meer kan zien welke aanpassingen er zijn gebeurd waaronder het wijzigen van de kader. Dit laatste kan net leerzaam zijn voor mezelf en anderen.
2de foto achter Link omdat ik maar één mag posten.
Mss had ik me niet duidelijk uitgedrukt. Wanneer men een aanpassing aan de foto doorvoerd op aanwijzen van comments zie ik graag de huidige versie. Het is net uit de bemerkingen, al dan niet positief, negatief, gegrond of niet gegrond, kortom what ever doet er niet toe, dat je belangrijke kennis op doet. Zo ervaar ik dit toch. Maar nu met je linkje is het me duidelijk, idd zonder de kader heeft de foto meer power.
Idd, ik weet niet dat de modurators het appreciëren om een tweede update bij te plaatsen, maar een linkje zoals jij het deed lijkt me evenwaardig. Van harte bedankt !
2de foto achter Link omdat ik maar één mag posten.
- > een update van één foto in SC ( na vraag van een ander BL-lid, want het is de bedoeling dat je de voor jou perfecte foto post, dus niet met het idee dan je binnen de kortste keren gaat aanpassen ), ofwel in dezelfde post (#1 dus), ofwel in een volgende, is GEEN tweede foto, en laten we dus in SC. Maw, je kan NOOIT 2 jpg's tegelijkertijd posten.
grt,bouk.
Comment