Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kramsvogel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kramsvogel

Net zoals een merel pikken ze lustig in de grond op zoek naar een lekker wormpje. Bedankt voor het kijken.

Re: Kramsvogel

Veel verloren ruimte rondom, alhoewel in z'n natuurlijke omgeving, maar de kramsvogel staat er goed op

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Veel verloren ruimte rondom, alhoewel in z'n natuurlijke omgeving, maar de kramsvogel staat er goed op

grts
      Sieg
      Ben het hiermee eens, pose is mooi maar een beetje dichterbij zou beter geweest zijn. Ik weet het, ze zijn schuw...
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

Comment

Ik heb helaas niet genoeg mm's.
        Canon 100-400 lens.
        Toch bedankt voor de commentaar.

Comment

ik ken gevoel van te weinig mm maar toch mooie foto.

Groet Peter.

Comment

Iedereen kent dat gevoel van mm's te kort. Ik heb er ook "maar" 420, 300mmx1,4.

Maar:

1. Rekening houdend met de cropfactor (als je geen fullframe schiet) zit je toch al aan een equivalent van 600mm wat zeker voldoende moet zijn

2. Een 500mm f4 is natuurlijk een prachtig instrument en de ultieme vogelfotografie lens. Misschien komt deze er ooit en misschien ook niet maar dat houdt mij niet tegen om het beste te halen uit het materiaal wat ik mij op dit moment kan veroorloven.

3. Meer mm's staan niet per definitie gelijk aan meer geslaagde foto's. Je onderwerp bestuderen en op deze manier er achter komen hoe je dichter bij geraakt (veel op de grond gaan liggen, camouflagedeken, natuurlijke beschutting gebruiken...) zijn mijns inziens een betere investering dan je portefeuille leeg maken. Bovendien doe je zo ervaring op die ook van pas komt als je je 100 of 200mm meer kan permitteren.

Grtz, Eric
            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
            Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
              Iedereen kent dat gevoel van mm's te kort. Ik heb er ook "maar" 420, 300mmx1,4.

Maar:

1. Rekening houdend met de cropfactor (als je geen fullframe schiet) zit je toch al aan een equivalent van 600mm wat zeker voldoende moet zijn

2. Een 500mm f4 is natuurlijk een prachtig instrument en de ultieme vogelfotografie lens. Misschien komt deze er ooit en misschien ook niet maar dat houdt mij niet tegen om het beste te halen uit het materiaal wat ik mij op dit moment kan veroorloven.

3. Meer mm's staan niet per definitie gelijk aan meer geslaagde foto's. Je onderwerp bestuderen en op deze manier er achter komen hoe je dichter bij geraakt (veel op de grond gaan liggen, camouflagedeken, natuurlijke beschutting gebruiken...) zijn mijns inziens een betere investering dan je portefeuille leeg maken. Bovendien doe je zo ervaring op die ook van pas komt als je je 100 of 200mm meer kan permitteren.

Grtz, Eric
              Ik volg je hierin volledig Eric !
              De tijd ontbreekt me soms een beetje om alles zowat in elkaar te flansen of erop uit te trekken waar de gegeerde soorten zitten.
              Toch bedankt voor je eerlijke commentaar!
              Prettige dag nog!

Comment

Working...
              X