Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie waarneming maar de foto vind ik helaas van mindere kwaliteit dan hetgeen we van jou gewoon zijn. De graspluimen net achter het hoofd storen, de pieper zelf staat er net iets te klein op en de scherpte lijkt ook niet helemaal optimaal. Maar dat weet je zelf ook wel denk ik
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Mooie waarneming maar de foto vind ik helaas van mindere kwaliteit dan hetgeen we van jou gewoon zijn. De graspluimen net achter het hoofd storen, de pieper zelf staat er net iets te klein op en de scherpte lijkt ook niet helemaal optimaal. Maar dat weet je zelf ook wel denk ik
Het vogeltje is inderdaad niet helemaal gaan zitten waar het hoort, maar gezien de zeldzaamheid zie ik het toch liever tegen deze mooie achtergrond
Comment