Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nog eens de ijsvogel op een andere tak en groene achtergrond. compo een beetje centraal gehouden ivm de takjes. die horen mijn inziens in het beeld en voegen iets toe ....
-------------------------------------
Welcome to the playground :-)
Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz
Heerlijke foto. Die takjes zijn inderdaad een mooie aanvulling en net weer anders dan die bemoste stokken. Ook het licht is hier opvallend zacht!
Ik had er graag naast gezeten
Deze is gewoon TOP!!!! Ik zie niet in waarom je de kleuren zou moeten opfrissen????
Ik denk eerder dat sommige BD'ers een nieuw scherm nodig hebben!!!!
Ik zal maar niet te hard van stapel lopen, maar sommigen op dit forum hebben een pluimpje voor....!!!???
Ik vind dit van alle ijsvogels die de laatste tijd zijn gepost gewoonweg de BESTE!!!
Proficiat!
Deze is gewoon TOP!!!! Ik zie niet in waarom je de kleuren zou moeten opfrissen????
Ik denk eerder dat sommige BD'ers een nieuw scherm nodig hebben!!!!
Ik zal maar niet te hard van stapel lopen, maar sommigen op dit forum hebben een pluimpje voor....!!!???
Ik vind dit van alle ijsvogels die de laatste tijd zijn gepost gewoonweg de BESTE!!!
Proficiat!
Comment