Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie kiekendief en mooie foto. 't Zijn inderdaad prachtige dieren he. Ik zou nog een klein beetje prutsen aan het (voor mij) te hoge contrast op het beest.
't Is waarschijnlijk omdat we meer van jou verwachten Johan maar ik vind deze toch ook wat aan de overbelichte kant. Neemt niet weg dat ik met een dergelijke bruine-kiekendief- plaat al heel blij zou zijn
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Overbelicht is hij zeker niet
Ik had een donkere versie ook gemaakt maar daar kwam de oogstreek niet mooi over.
Tja welke moet je posten hé. Vroeger was dat veel gemakkelijker
Je moet het nog steeds maar doen, om deze vogel in de vlucht scherp vast te leggen
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment