Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grote zaagbek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• grote zaagbek

grote zaagbek die, net voor het opstijgen, met zijn vleugel nog even het bevroren wateroppervlak raakt:

en voor de liefhebbers:

Last edited by dzumbo; 21 februari 2010, 23:33. Reden: aanpassing
    mijn foto's: www.reneheylen.be

Re: grote zaagbek

Een mooie observatie in een mysterieus sfeertje, sterke compo

Zelf zou ik hem technisch niet goed genoeg vinden voor showcase

Comment

Onscherpte doet teveel afbreuk aan dit overigens heel mooi moment.

Mvg.
      The bird is known by his note, a man by his word.

Comment

Knap! en mooie compo

Johan

Comment

tjohhh...das een mooie.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind dit een absoluut mooi sfeerbeeld, niet superscherp maar dat hoeft ook niet altijd hé
            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
            Flickr - JAlbum

Comment

Mooi beeld.

Maar spijtig van de donkere achtergrond. Kop van de eend zit er een beetje in verloren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                Ik vind dit een absoluut mooi sfeerbeeld, niet superscherp maar dat hoeft ook niet altijd
                Ja hallo zeg, ??????? !!!

Mvg

Comment

Bedankt voor alle reacties. Dat deze foto wat scherpte mist, is duidelijk. Toch vind ik het beeld inhoudelijk, qua sfeer en compositie wel iets hebben. Een grote zaagbek die bij valavond vertrekt en met zijn vleugel nog even het bevroren wateroppervlak raakt samen met een mooie, zachte reflectie maken dit beeld voor mij waardevol. In het algemeen en meestal verkies ik dergelijke beelden boven het perfect scherpe vogeltje op het perfect bemoste takje. Uiteraard is dit een persoonlijke mening en respecteer ik andere opvattingen hieromtrent.
                  mijn foto's: www.reneheylen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
                    Bedankt voor alle reacties. Dat deze foto wat scherpte mist, is duidelijk. Toch vind ik het beeld inhoudelijk, qua sfeer en compositie wel iets hebben. Een grote zaagbek die bij valavond vertrekt en met zijn vleugel nog even het bevroren wateroppervlak raakt samen met een mooie, zachte reflectie maken dit beeld voor mij waardevol. In het algemeen en meestal verkies ik dergelijke beelden boven het perfect scherpe vogeltje op het perfect bemoste takje. Uiteraard is dit een persoonlijke mening en respecteer ik andere opvattingen hieromtrent.
                    Waarvan akte !

Mvg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
                      Yep, je hebt volkomen gelijk om deze beelden te zoeken, eerder dan een vogeltje op een takje, maar de onscherpte op de kop vind ik toch niet kunnen... Een mooie poging, maar imho een gemiste kans. Da's een reden om het nog eens te proberen...
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ben zelf ook absoluut een liefhebber van detail, maar het hoeft niet persé van mij. Vind dit een heel mooi beeld waar je iets meer uit had kunnen halen denk ik. De mooie groene kop valt nu een beetje weg in de achtergrond en zou zelf de achtergrond dus apart bewerken zodat z'n mooie koppie er meer uitspringt. Het moment is geweldig!
                        Groetjes Edwin
                        Mijn Foto's

Comment

Knap werk en dan vooral voor je update
                          Maar voor je compo.
                          mvg,
                          Ludo V.

Comment

Update is al beter

Sorry voor de opmerking maar met zo'n onscherpe foto had je hier vroeger niet moeten afkomen, hoe mooi ze voor de rest ook is

Comment

Working...
                            X