Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paarden (+****)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paarden (+****)

Op een prachtige zonnige 20 februari 2010 in de loonse en drunense duinen

Paardenwagen raced voorbij:

en 20 seconde later vindt je dit:
    http://farm5.static.flickr.com/4038/...002d57e4_o.jpg

Hoor graag jullie mening!

EDIT: 23-02-2010 nieuwe regels kende ik nog niet, 2e foto nu achter link geplaatst: (verwijderen was niet handig aangezien hier al reacties op waren)
    Last edited by tomklerks; 23 februari 2010, 18:28.
    Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
    My flickr My site

Re: Paarden (+****)

Wie durft z'n zieke geest blootleggen en te zeggen dat hij de 2de foto subliem vind

1 is een foto met zeer veel sfeer... Voor mij is ie perfect.
    Bij foto 2 heb ik zoiets van... waar zat je met je gedachte wanneer je hiervoor op je knieën ging zitten maar uiteindelijk is het geen slechte foto, zeker en vast niet.
    Goede dof, leuke compositie... ik kan 'm bijna ruiken
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
      Wie durft z'n zieke geest blootleggen en te zeggen dat hij de 2de foto subliem vind

1 is een foto met zeer veel sfeer... Voor mij is ie perfect.
      Bij foto 2 heb ik zoiets van... waar zat je met je gedachte wanneer je hiervoor op je knieën ging zitten maar uiteindelijk is het geen slechte foto, zeker en vast niet.
      Goede dof, leuke compositie... ik kan 'm bijna ruiken
      Hey Spyro!

Bedankt voor je reactie! De foto met een lucky shot, hij ging echt als een speer voorbij, gelukkig stond me ISO waarde nog goed van de vorige foto om de beweging te bevriezen op de staart na!

De 2e foto was inderdaad een probeerseltje wat in mijn ogen goed genoeg was om te tonen! Ruiken deed hij trouwens niet vanwege de kou dus dat scheelde
      Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
      My flickr My site

Comment

Best eerst eens de regels lezen voordat U hier een foto post
        1 foto in showcase, geen 2

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

ga voor de eerste opname, tweede is er net te veel aan, ook reglementair.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
          X