Gisteren was het de eerste keer dat ik ze tegenkwam. Vandaag terug naar dezelfde plaats gegaan en hij kwam mooi poseren voor m'n neus
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste keer ijsvogeltje
Collapse
X
-
-
Re: Eerste keer ijsvogeltje
Proficiat voor de waarneming, maar iets te veel boom en te weinig vogel. Duidelijk te veraf voor een 70-200. Probeer dichter te komen, maar zonder de vogel te verstoren want ze hebben het al moeilijk genoeg in deze tweede strenge winter op rij.
Eric
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk berichtAls ijsvogelfoto staat het vogeltje iets te klein in beeld. Maar als waarnemingsfoto is het een zeer mooie.
Comment
-
Ik ben het met mijn voorgangers eens. De compositie met die overdreven grootte tak is wel leuk. De meeste fotografen zoeken zo'n klein subtiel takje uit om deze soort te plaaten. Hier lijkt de wereld helemaal omgekeerd.
Gr David Verdonck
www.davidverdonck.beGr David
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David Verdonck Bekijk berichtIk ben het met mijn voorgangers eens. De compositie met die overdreven grootte tak is wel leuk. De meeste fotografen zoeken zo'n klein subtiel takje uit om deze soort te plaaten. Hier lijkt de wereld helemaal omgekeerd.
Gr David Verdonck
www.davidverdonck.be
Proficiat met je eerste ijsvogel
Blij dat je er eentje gezien hebt
Bedankt voor de fijne reacties
GrtCanon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4
Comment
-
Mooie waarneming, is dit rond het gentse gebeurd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airco Bekijk berichtMooie waarneming, is dit rond het gentse gebeurd ?Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4
Comment
Comment