Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer ijsvogeltje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste keer ijsvogeltje

    Gisteren was het de eerste keer dat ik ze tegenkwam. Vandaag terug naar dezelfde plaats gegaan en hij kwam mooi poseren voor m'n neus

    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

  • #2
    Re: Eerste keer ijsvogeltje

    Proficiat voor de waarneming, maar iets te veel boom en te weinig vogel. Duidelijk te veraf voor een 70-200. Probeer dichter te komen, maar zonder de vogel te verstoren want ze hebben het al moeilijk genoeg in deze tweede strenge winter op rij.

    Eric

    Comment


    • #3
      Re: Eerste keer ijsvogeltje

      Als ijvogelfoto staat het vogeltje iets te klein in beeld. Maar als waarnemingsfoto is het een zeer mooie.

      Comment


      • #4
        Re: Eerste keer ijsvogeltje

        Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk bericht
        Als ijsvogelfoto staat het vogeltje iets te klein in beeld. Maar als waarnemingsfoto is het een zeer mooie.
        Ik volg!

        Comment


        • #5
          Re: Eerste keer ijsvogeltje

          Dankjewel
          Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

          Comment


          • #6
            Re: Eerste keer ijsvogeltje

            Ik ben het met mijn voorgangers eens. De compositie met die overdreven grootte tak is wel leuk. De meeste fotografen zoeken zo'n klein subtiel takje uit om deze soort te plaaten. Hier lijkt de wereld helemaal omgekeerd.

            Gr David Verdonck
            www.davidverdonck.be
            Gr David

            Comment


            • #7
              Re: Eerste keer ijsvogeltje

              Proficiat met je eerste ijsvogel

              Blij dat je er eentje gezien hebt

              Comment


              • #8
                Re: Eerste keer ijsvogeltje

                Oorspronkelijk geplaatst door David Verdonck Bekijk bericht
                Ik ben het met mijn voorgangers eens. De compositie met die overdreven grootte tak is wel leuk. De meeste fotografen zoeken zo'n klein subtiel takje uit om deze soort te plaaten. Hier lijkt de wereld helemaal omgekeerd.

                Gr David Verdonck
                www.davidverdonck.be
                Ik heb er ook waar ie op een fijn takje zit, maar deze vond ik mooier en echter.

                Proficiat met je eerste ijsvogel

                Blij dat je er eentje gezien hebt
                Nu ik weet waar ze zitten zal ik ze wel nog een paar keer zien, nu enkel nog sparen voor die 400mm

                Bedankt voor de fijne reacties

                Grt
                Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                Comment


                • #9
                  Re: Eerste keer ijsvogeltje

                  Mooie waarneming, is dit rond het gentse gebeurd ?
                  www.pdsfotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eerste keer ijsvogeltje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Airco Bekijk bericht
                    Mooie waarneming, is dit rond het gentse gebeurd ?
                    Ja, ben al drie keer gaan kijken sinds ik weet waar ie zit, en heb hem al iedere keer gezien, vandaag ook weer maar helaas heb ik geen foto's kunnen maken...
                    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                    Comment

                    Working...
                    X