Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nonnetje _ part 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nonnetje _ part 3

Zoals beloofd: het vrouwtje.

Veel kijkplezier.

Re: Nonnetje _ part 3

70x bekeken en geen reactie. Waarbij de 2 vorige posts vlotjes over de toog gingen.

Mits dit een foto is met dezelfde kwaliteiten als andere foto' s die hier getoond worden door iedereen. Kan ik er enkel maar uit afleiden dat we dankzij het nieuwe regelement veel sneller zijn uitgezien op dezelfde soort vogel gebracht door dezelfde persoon. Vroeger had ik 2 posts gemaakt met 3x het mannetje en 3x het vrouwtje. Nu niet meer mogelijk.
    Al schiet volgende vraag dan plots in me op: Waarom blijven sommige foto's van eenzelfde exemplaar vogels gebracht door dezelfde personen wel intressant als ze niet op eenzelfde dag zijn gefotografeerd?

Achja, toch bedankt voor het klijken. Nog maar eens een bewijs dat verandering van spijs doet eten.

Comment

Je foto verdient het niet om zonder commentaar te blijven Tunie.
      Waarom dit dan toch gebeurt is moeilijk te achterhalen, maar je bent zeker niet alleen.
      Misschien omdat het vrouwtje duidelijk minder spectaculair oogt dan het mannetje, tenminste dan toch in winterkleed.
      Je foto is zeker van dezelfde kwaliteit als de vorigen.
      Belangrijkste blijft toch die heerlijke ervaring die zondagochtend, ik geniet er nu nog van.

Comment

Eerlijk : ik had hem gemist.

On topic : mocht voor mij toch wel wat scherper. Voorts een prima opname.

Mvg.
        The bird is known by his note, a man by his word.

Comment

ik ken dat ook is soms moeilijk hier
          maar heel mooie plaat
          grtz
          http://www.pbase.com/doxkes
          Nog in opbouw

Comment

Ik vind dit weerom een mooi plaatje. En wat mij betreft: je mag hier gerust nog een heel "klooster" nonnetjes posten.
            Grt. Jef

Comment

Bedankt voor de reacties.
              Kreeg al schrik dat het dan toch een slechte foto was.
              @Ho-Merris: Ik zal deze eens proberen wat verder te verscherpen. Maar ik denk dat het dan zichtbaar gaat worden. Deze is namelijk een iets grotere crop dan de 2 vorige van het mannetje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk bericht
                Eerlijk : ik had hem gemist.

On topic : mocht voor mij toch wel wat scherper. Voorts een prima opname.

Mvg.
                Ik had hem ook bijna gemist.Part 1 , part2 , enz ... geeft soms zo van "die heb ik al gezien"

Mooi nonnetje hoor

Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                  Ik had hem ook bijna gemist.Part 1 , part2 , enz ... geeft soms zo van "die heb ik al gezien"

Mooi nonnetje hoor

Johan
                  Bedankt voor de tip en commentaar.
                  Ik zal er rekening mee houden, en proberen originelere titels te bedenken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk bericht
                    Vroeger had ik 2 posts gemaakt met 3x het mannetje en 3x het vrouwtje. Nu niet meer mogelijk.
                    onzin, gewoon in beoordeling posten!
                    --------------------------------------------

vind het weer een mooie hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi plaatje (moet de andere 2 ook nog bekijken)
                      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Mannetjeseenden zijn knapper, maar ik zou heel blij zijn met zo'n mooie foto van een vrouwtjesnonnetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          onzin, gewoon in beoordeling posten!
                          --------------------------------------------

vind het weer een mooie hoor.
                          grt,bouk.
                          Klopt.
                          Maar bij beoordeling is het de bedoeling dat je foto's plaatst waar opbouwende en helpende argumenten gewenst zijn. Althans dat is wat ik begrepen had.
                          En SC de foto's waar jezelf van zegt deze zijn "perfect" voor mij. En dus strengere commentaar mogelijk/ gewenst is omdat je nog verder in detail gaat.
                          Laat dat laatste nu net zijn wat ik zoek, indien er toch iets niet "goed" is in de foto wat ik niet zag; Zoals ho-Merris bij deze aangaf dat het toch nog een tikkeltje scherper mag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk bericht
                            Klopt.
                            Maar bij beoordeling is het de bedoeling dat je foto's plaatst waar opbouwende en helpende argumenten gewenst zijn. Althans dat is wat ik begrepen had.
                            En SC de foto's waar jezelf van zegt deze zijn "perfect" voor mij. En dus strengere commentaar mogelijk/ gewenst is omdat je nog verder in detail gaat.
                            Laat dat laatste nu net zijn wat ik zoek, indien er toch iets niet "goed" is in de foto wat ik niet zag; Zoals ho-Merris bij deze aangaf dat het toch nog een tikkeltje scherper mag.
                            ohh..dat kan in beoordeling ook hoor.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              ohh..dat kan in beoordeling ook hoor.
                              grt,bouk.
                              Als we nog eens zulk een reeksje hebben, zal ik het eens proberen.

Comment

Working...
                              X