Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
70x bekeken en geen reactie. Waarbij de 2 vorige posts vlotjes over de toog gingen.
Mits dit een foto is met dezelfde kwaliteiten als andere foto' s die hier getoond worden door iedereen. Kan ik er enkel maar uit afleiden dat we dankzij het nieuwe regelement veel sneller zijn uitgezien op dezelfde soort vogel gebracht door dezelfde persoon. Vroeger had ik 2 posts gemaakt met 3x het mannetje en 3x het vrouwtje. Nu niet meer mogelijk.
Al schiet volgende vraag dan plots in me op: Waarom blijven sommige foto's van eenzelfde exemplaar vogels gebracht door dezelfde personen wel intressant als ze niet op eenzelfde dag zijn gefotografeerd?
Achja, toch bedankt voor het klijken. Nog maar eens een bewijs dat verandering van spijs doet eten.
Je foto verdient het niet om zonder commentaar te blijven Tunie.
Waarom dit dan toch gebeurt is moeilijk te achterhalen, maar je bent zeker niet alleen.
Misschien omdat het vrouwtje duidelijk minder spectaculair oogt dan het mannetje, tenminste dan toch in winterkleed.
Je foto is zeker van dezelfde kwaliteit als de vorigen.
Belangrijkste blijft toch die heerlijke ervaring die zondagochtend, ik geniet er nu nog van.
Bedankt voor de reacties.
Kreeg al schrik dat het dan toch een slechte foto was.
@Ho-Merris: Ik zal deze eens proberen wat verder te verscherpen. Maar ik denk dat het dan zichtbaar gaat worden. Deze is namelijk een iets grotere crop dan de 2 vorige van het mannetje.
onzin, gewoon in beoordeling posten!
--------------------------------------------
vind het weer een mooie hoor.
grt,bouk.
Klopt.
Maar bij beoordeling is het de bedoeling dat je foto's plaatst waar opbouwende en helpende argumenten gewenst zijn. Althans dat is wat ik begrepen had.
En SC de foto's waar jezelf van zegt deze zijn "perfect" voor mij. En dus strengere commentaar mogelijk/ gewenst is omdat je nog verder in detail gaat.
Laat dat laatste nu net zijn wat ik zoek, indien er toch iets niet "goed" is in de foto wat ik niet zag; Zoals ho-Merris bij deze aangaf dat het toch nog een tikkeltje scherper mag.
Klopt.
Maar bij beoordeling is het de bedoeling dat je foto's plaatst waar opbouwende en helpende argumenten gewenst zijn. Althans dat is wat ik begrepen had.
En SC de foto's waar jezelf van zegt deze zijn "perfect" voor mij. En dus strengere commentaar mogelijk/ gewenst is omdat je nog verder in detail gaat.
Laat dat laatste nu net zijn wat ik zoek, indien er toch iets niet "goed" is in de foto wat ik niet zag; Zoals ho-Merris bij deze aangaf dat het toch nog een tikkeltje scherper mag.
Comment