Toegegeven: De titel is een beetje gecozen om op te vallen...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Crazy donky sex en meer.
Collapse
X
-
-
Re: Crazy donky sex en meer.
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtOeoejeoeijeoei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk berichtEerste scheelt iets aan de kleuren en ook veel ruis,de tweede in feite te kleine foto's om te beoordelen en de derde mis ik scherpte
2de, zal eens zien of ik ergens nog een van die origenelen vind.
3de, Het scherpste punt licht op het lijf en de poten, maar zo onscherp is de rest nu toch ook weer niet?
Comment
-
Je "gecozen" vind ik wel... euh... erg goed gekozen. Heb je dat zélf gevonden ?
en dan deze : " Het scherpste punt licht op het lijf en de poten, maar zo onscherp is de rest nu toch ook weer niet? "
Een groot schrijver is aan jou ook niet verloren gegaan, geloof ik ? En dat een dag na dat dictee. Preselecties niet gehaald, dan ?
Comment
-
-
Dacht ik ook al
Ik zou alvast eerst beginnen bij beoordeling deed ik althans toch
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk berichtJe "gecozen" vind ik wel... euh... erg goed gekozen. Heb je dat zélf gevonden ?
en dan deze : " Het scherpste punt licht op het lijf en de poten, maar zo onscherp is de rest nu toch ook weer niet? "
Een groot schrijver is aan jou ook niet verloren gegaan, geloof ik ? En dat een dag na dat dictee. Preselecties niet gehaald, dan ?
Comment
-
Vindt je nu zelf dat dit thuishoort in SC ?
De enige manier om mooiere foto's te maken is zeer kritisch naar je eigen werk te kijken, en telkens opnieuw trachten om je vorige foto te overtreffen.
Je foto's zijn niet slecht, maar er zijn zeker nog een aantal elementen die voor verbetering vatbaar zijn (scherpte compo,..). Werk daar rustig verder aan, laat je werk in fotobeoordeling zien (zoveel mogelijk) , en op een dag maak je de foto waarvan je zegt die kan in SC.Last edited by travelphoto; 17 december 2009, 21:15.
Comment
-
als je bij die reiger een stop had opengedraaid had je niet op de limiet van 1/400 op 400mm moeten werken (alhoewel ik met die settings in den HoF ben geraakt )
de canadezen zijn te klein om iets over te zeggen
en wat doen die ezels erbij ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk berichtVindt je nu zelf dat dit thuishoort in SC ?
Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk berichtDe enige manier om mooiere foto's te maken is zeer kritisch naar je eigen werk te kijken, en telkens opnieuw trachten om je vorige foto te overtreffen.
Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk berichtJe foto's zijn niet slecht, maar er zijn zeker nog een aantal elementen die voor verbetering vatbaar zijn (scherpte compo,..). Werk daar rustig verder aan, laat je werk in fotobeoordeling zien (zoveel mogelijk) , en op een dag maak je de foto waarvan je zegt die kan SC.
wat vind je eingelijk minder geslaagt aan de compositie?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtals je bij die reiger een stop had opengedraaid had je niet op de limiet van 1/400 op 400mm moeten werken (alhoewel ik met die settings in den HoF ben geraakt )
Ik moet er wel bijzeggen dat ik daarvoor een sigma 70-200 + TX2 gebruikt heb, en dat die combinatie redelijk goed hanheld te houden is.
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichten wat doen die ezels erbij ?
Comment
-
Je 3 onderwerpen verschillen teveel van elkaar, ik zou de volgende keer best beginnen om 1 foto te plaatsen. Een vogel + ganzen + 2 ezels passen naar mijn gevoel niet samen in 1 topic tenzij ze alle 3 samen ergens in een situatie passen, bvb een bezoek aan de zoo ...
Dus best een topic aanmaken met enkele 1 foto of als je er toch 3 wil plaatsen dan 3 foto´s van bvb ganzen of 3 van eenden of 3 van koeien ... enz. Dat is voor ons ook aangenamer.
BD0723BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ERTY Bekijk berichtDaarom ook onder andere waarom ik ze hier zet, om zeer kritische comentaar te krijgen.
En iedereen maakt wel eens een taalfout... daarom hebben ze spellingscontrole uitgevonden[FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk berichtDaarvoor dient de fotobeoordeling net... hier is't ophemelen of afkraken; voor constructief moet je dus bij Fotobeoordeling zijn!
Ik heb ook geen enkel probleem met de comentaren die over mijn foto's gegeven zijn, Dit wil niet zeggen dat ik er altijd 100% eens mee moet zijn, maar ik vond alle comentaren wel nuttig.
Buiten die ene opmerking dan over mijn spelcapaciteiten (waarbij de poster het verkeerdelijk had over mijn schrijfcapaciteiten, wat niet volledig hetzelfde is)
Ik kan dan ook begrijpen dat door mijn reactie daarop mogelijks de indruk ondstaan is dat ik geen critiek accepteer, wat volgens mij niet klopt.
Comment
Comment