Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crazy donky sex en meer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crazy donky sex en meer.

    Toegegeven: De titel is een beetje gecozen om op te vallen...






  • #2
    Re: Crazy donky sex en meer.

    Oeoejeoeijeoei
    BD0723BE

    Comment


    • #3
      Re: Crazy donky sex en meer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
      Oeoejeoeijeoei
      Zo slecht zijn ze nu ook niet hoor.

      Comment


      • #4
        Re: Crazy donky sex en meer.

        Eerste scheelt iets aan de kleuren en ook veel ruis,de tweede in feite te kleine foto's om te beoordelen en de derde mis ik scherpte

        Comment


        • #5
          Re: Crazy donky sex en meer.

          Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
          Eerste scheelt iets aan de kleuren en ook veel ruis,de tweede in feite te kleine foto's om te beoordelen en de derde mis ik scherpte
          Die eerste is een redelijke oude, dus ik ben niet zeker maar ik denk dat ik daar wel wat aan gesatureerd heb, wat de ruis betreft, die zit vooral in de achtergrond, en stoort mij eerlijk gezegt niet zo.

          2de, zal eens zien of ik ergens nog een van die origenelen vind.

          3de, Het scherpste punt licht op het lijf en de poten, maar zo onscherp is de rest nu toch ook weer niet?

          Comment


          • #6
            Re: Crazy donky sex en meer.

            Je "gecozen" vind ik wel... euh... erg goed gekozen. Heb je dat zélf gevonden ?

            en dan deze : " Het scherpste punt licht op het lijf en de poten, maar zo onscherp is de rest nu toch ook weer niet? "

            Een groot schrijver is aan jou ook niet verloren gegaan, geloof ik ? En dat een dag na dat dictee. Preselecties niet gehaald, dan ?

            Comment


            • #7
              Re: Crazy donky sex en meer.


              Dacht ik ook al
              Ik zou alvast eerst beginnen bij beoordeling deed ik althans toch
              grtz
              http://www.pbase.com/doxkes
              Nog in opbouw

              Comment


              • #8
                Re: Crazy donky sex en meer.

                Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                Je "gecozen" vind ik wel... euh... erg goed gekozen. Heb je dat zélf gevonden ?

                en dan deze : " Het scherpste punt licht op het lijf en de poten, maar zo onscherp is de rest nu toch ook weer niet? "

                Een groot schrijver is aan jou ook niet verloren gegaan, geloof ik ? En dat een dag na dat dictee. Preselecties niet gehaald, dan ?
                Einstein was ook dislecties, ik zal dit maar interpreteren als compliment dan zeker.

                Comment


                • #9
                  Re: Crazy donky sex en meer.

                  Vindt je nu zelf dat dit thuishoort in SC ?
                  De enige manier om mooiere foto's te maken is zeer kritisch naar je eigen werk te kijken, en telkens opnieuw trachten om je vorige foto te overtreffen.

                  Je foto's zijn niet slecht, maar er zijn zeker nog een aantal elementen die voor verbetering vatbaar zijn (scherpte compo,..). Werk daar rustig verder aan, laat je werk in fotobeoordeling zien (zoveel mogelijk) , en op een dag maak je de foto waarvan je zegt die kan in SC.
                  Last edited by travelphoto; 17 december 2009, 20:15.
                  www.photo-rudi.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Crazy donky sex en meer.

                    als je bij die reiger een stop had opengedraaid had je niet op de limiet van 1/400 op 400mm moeten werken (alhoewel ik met die settings in den HoF ben geraakt )

                    de canadezen zijn te klein om iets over te zeggen

                    en wat doen die ezels erbij ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Crazy donky sex en meer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
                      Vindt je nu zelf dat dit thuishoort in SC ?
                      Ik heb er toch al heel wat gezien die ik persoonlijk minder vond dan deze.

                      Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
                      De enige manier om mooiere foto's te maken is zeer kritisch naar je eigen werk te kijken, en telkens opnieuw trachten om je vorige foto te overtreffen.
                      Daarom ook onder andere waarom ik ze hier zet, om zeer kritische comentaar te krijgen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
                      Je foto's zijn niet slecht, maar er zijn zeker nog een aantal elementen die voor verbetering vatbaar zijn (scherpte compo,..). Werk daar rustig verder aan, laat je werk in fotobeoordeling zien (zoveel mogelijk) , en op een dag maak je de foto waarvan je zegt die kan SC.
                      Afwerking is altijd al een beetje mijn zwakke kant geweest. Ik probeer er tegenwoordig iets meer op te letten, maar een beetje ruis of zo stoort mij meestal niet zo als het estetisch een beetje deftig oogt. en (behalve die ezels dan een beetje mischien) vind ik deze wel redelijk geslaagt.

                      wat vind je eingelijk minder geslaagt aan de compositie?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Crazy donky sex en meer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                        als je bij die reiger een stop had opengedraaid had je niet op de limiet van 1/400 op 400mm moeten werken (alhoewel ik met die settings in den HoF ben geraakt )
                        Ik heb die eingelijk nooit als onscherp ervaren.
                        Ik moet er wel bijzeggen dat ik daarvoor een sigma 70-200 + TX2 gebruikt heb, en dat die combinatie redelijk goed hanheld te houden is.

                        Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                        en wat doen die ezels erbij ?
                        Ik heb een voorliefde voor copulerende beesten...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Crazy donky sex en meer.

                          Je 3 onderwerpen verschillen teveel van elkaar, ik zou de volgende keer best beginnen om 1 foto te plaatsen. Een vogel + ganzen + 2 ezels passen naar mijn gevoel niet samen in 1 topic tenzij ze alle 3 samen ergens in een situatie passen, bvb een bezoek aan de zoo ...
                          Dus best een topic aanmaken met enkele 1 foto of als je er toch 3 wil plaatsen dan 3 foto´s van bvb ganzen of 3 van eenden of 3 van koeien ... enz. Dat is voor ons ook aangenamer.
                          BD0723BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Crazy donky sex en meer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door ERTY Bekijk bericht
                            Daarom ook onder andere waarom ik ze hier zet, om zeer kritische comentaar te krijgen.
                            Daarvoor dient de fotobeoordeling net... hier is't ophemelen of afkraken; voor constructief moet je dus bij Fotobeoordeling zijn!

                            En iedereen maakt wel eens een taalfout... daarom hebben ze spellingscontrole uitgevonden
                            [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Crazy donky sex en meer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
                              Daarvoor dient de fotobeoordeling net... hier is't ophemelen of afkraken; voor constructief moet je dus bij Fotobeoordeling zijn!
                              eingelijk staat er: "Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling."
                              Ik heb ook geen enkel probleem met de comentaren die over mijn foto's gegeven zijn, Dit wil niet zeggen dat ik er altijd 100% eens mee moet zijn, maar ik vond alle comentaren wel nuttig.

                              Buiten die ene opmerking dan over mijn spelcapaciteiten (waarbij de poster het verkeerdelijk had over mijn schrijfcapaciteiten, wat niet volledig hetzelfde is)

                              Ik kan dan ook begrijpen dat door mijn reactie daarop mogelijks de indruk ondstaan is dat ik geen critiek accepteer, wat volgens mij niet klopt.

                              Comment

                              Working...
                              X