Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moke & Lieske: onze asielvinders

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Moke & Lieske: onze asielvinders

Eind maart postte ik hier foto's van Peppi, onze kater. Ik liet toen ook weten dat hij overreden was en dat wij hadden besloten om voortaan alleen nog oudere asielkatten te adopteren. In mei was het zover. We adopteerden een kater en een kat, broer en zus, vijf jaar oud. Ze stellen het goed. En vooral: ze steken nooit de straat over!

[1]

Moke, de kater. Het heeft maanden geduurd voor hij zich zo ver in de tuin waagde.

[2]

Lieske, met Moke op de achtergrond. Deze foto nam ik toen ze voor het eerst buiten mochten.

Vorige zomer hebben we toch weer een kitten geadopteerd: Robke. De buren hadden hem gekocht voor de kinderen, maar de jongste zoon bleek allergisch te zijn. We hebben hem (de kater, niet de buurjongen!) vorige week laten castreren. Hopelijk volgt hij het voorbeeld van zijn grote stiefbroer en -zus en blijft hij weg van de straat. Maar we hebben er geen goed oog in…

Groet,

Gabriël
    Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

Re: Moke & Lieske: onze asielvinders

2 de is een hele mooie
    Prachtcompo en lekker scherp.
    Enkel de achtergrond is te druk.
    Was mischien beter geweest als je wat meer tele had gebruikt.
    De witbalans mocht ook een tikkeltje warmer naar mijn mening.

Mvg
    Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

Comment

Re: Moke & Lieske: onze asielvinders

Bedankt voor de reactie!

Beide foto's zijn met een macrolens gemaakt. Wellicht had een lagere f-waarde voor een mooiere achtergrond gezorgd. Maar dan was het onderwerp misschien onvoldoende scherp geweest. Altijd moeilijk om in te schatten, vind ik.

Groet,

Gabriël
      Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

Comment

Working...
      X