Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lobbes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lobbes

Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Lobbes

ik wist niet dat je een hondje had Henk? maar het is wel een leuke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      ik wist niet dat je een hondje had Henk? maar het is wel een leuke
      Nee, niet meer. Onze Teun heeft begin dit jaar de pijp aan Maarten gegeven.
      Deze kwamen we tegen in Antwerpen, waar baasje hem op een kruisbeeld-monument had gestald. Lieve hond trouwens. Het monument volgt vanavond...
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Aan die zijn ogen te zien hebben ze bij hem de oplossing ook te snel gegeven Miljaar dat is spijtig.
        Scherp op de ogen en dan is ze voor mij al voor 80% gelukt.
        Compo iets minder wegens het schuine stuk rechts.
        Opname langs onder goed gelukt, geeft de hond een dominante positie maar geeft die direkt weg met zijn schattige ogen.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
          Aan die zijn ogen te zien hebben ze bij hem de oplossing ook te snel gegeven Miljaar dat is spijtig.
          Scherp op de ogen en dan is ze voor mij al voor 80% gelukt.
          Compo iets minder wegens het schuine stuk rechts.
          Opname langs onder goed gelukt, geeft de hond een dominante positie maar geeft die direkt weg met zijn schattige ogen.
          Robby
          Als ik het baasje erlangs had gezet, was ie direct de HoF ingestruikeld..... haha
          Nu is het gewoon een lieve hondefoto, en dat was dan ook de bedoeling. Thanks!
          Henk'
          (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
            Als ik het baasje erlangs had gezet, was ie direct de HoF ingestruikeld..... haha
            Nu is het gewoon een lieve hondefoto, en dat was dan ook de bedoeling. Thanks!
            Henk'
            Vandaar die opname langs onder.
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
            X