Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lobbes
Collapse
X
-
Lobbes
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Lobbes
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtik wist niet dat je een hondje had Henk? maar het is wel een leuke
Deze kwamen we tegen in Antwerpen, waar baasje hem op een kruisbeeld-monument had gestald. Lieve hond trouwens. Het monument volgt vanavond...
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Aan die zijn ogen te zien hebben ze bij hem de oplossing ook te snel gegeven Miljaar dat is spijtig.
Scherp op de ogen en dan is ze voor mij al voor 80% gelukt.
Compo iets minder wegens het schuine stuk rechts.
Opname langs onder goed gelukt, geeft de hond een dominante positie maar geeft die direkt weg met zijn schattige ogen.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtAan die zijn ogen te zien hebben ze bij hem de oplossing ook te snel gegeven Miljaar dat is spijtig.
Scherp op de ogen en dan is ze voor mij al voor 80% gelukt.
Compo iets minder wegens het schuine stuk rechts.
Opname langs onder goed gelukt, geeft de hond een dominante positie maar geeft die direkt weg met zijn schattige ogen.
Robby
Nu is het gewoon een lieve hondefoto, en dat was dan ook de bedoeling. Thanks!
Henk'Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtAls ik het baasje erlangs had gezet, was ie direct de HoF ingestruikeld..... haha
Nu is het gewoon een lieve hondefoto, en dat was dan ook de bedoeling. Thanks!
Henk'
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Comment