Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik ben niet weg van alle 3 de foto's. Alle 3 missen ze scherpte. De eerste is ook niet een mooie compo pocht hij scherp geweest zijn. Mij kunnen ze niet bekoren. Sorry.
Ik ben niet weg van alle 3 de foto's. Alle 3 missen ze scherpte. De eerste is ook niet een mooie compo pocht hij scherp geweest zijn. Mij kunnen ze niet bekoren. Sorry.
Als ze scherpte hadden,alhoewel bij de tweede valt het nog mee, zouden het zeker zéér mooi prentjes zijn geweest.
Wat betreft compo bij de eerste, ik hou wel van wat ruimte, maar das uiteraard smaak.
Voor mij, 2-3-1.
Blijven proberen Jaan.
Mvg.
Robert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Ik vind het knappe foto's!
Voor mij is het ook het belangrijkste als de kop scherp is.
In die laatste geeft die onscherpte in de staart net wat diepte aan de foto, als alles daar scherp was geweest had het waarschijnlijk geleken of je de vogel op de achtergrond had geplakt.
Kan het zijn dat je deze flink hebt 'gecropt' ???
De scherpte is er feitelijk wel, maar ze lijkt me wat 'gemaakt', iet of wat geforceerd. Ik kan het moeilijk uitleggen...
Want - op het scherpteprobleem na - schijnen mij dit prachtige beelden
Greetz, Kariboe
P.S. En ja, bij dit soort fotografie is de scherpte primordiaal...
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment