...mijn shooting-mate in de vroegste ochtenduurtjes, dólgelukkig als hij mee mag...alhoewel hij al meer als ééns een mooi insectje verjaagd heeft voor mijn camera...de lieve gekkerd..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn trouwste vriend...
Collapse
X
-
-
Re: Mijn trouwste vriend...
mooi shot, je zou hem zo maar thuis krijgen hè.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtDie heeft er deugd van gehad,jij ook zeker.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Heel toffe hond!
De foto op zich vind ik wat minder. Nogal flets van kleur en het wit aardig uitgebrand...
Heb al veel beter van jou gezien, sorry...Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk berichtHeel toffe hond! De foto op zich vind ik wat minder. Nogal flets van kleur en het wit aardig uitgebrand... Heb al veel beter van jou gezien, sorry...Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk berichtHeel toffe hond!
De foto op zich vind ik wat minder. Nogal flets van kleur en het wit aardig uitgebrand...
Heb al veel beter van jou gezien, sorry...
In dat witte vlekje op zijn voorhoofd krijg ik NOOIT doortekening, nét of het geen haar is maar een stukje velours...hi hi...
Met deze foto wilde ik eigenlijk meer de gemoedstoestand van mijn vriend weergeven, en dat vind ik wel geslaagd naar mijn bescheiden mening...'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtDat ziet er ne rakker uit
Ze zeggen dat een hond op zijn baasje gaat lijken op de duur of is 't vice versa?'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtMet deze foto wilde ik eigenlijk meer de gemoedstoestand van mijn vriend weergeven, en dat vind ik wel geslaagd naar mijn bescheiden mening...Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
IK ben blij dat je goed met je hond omgaat, dat kan ik van al mijn buren niet zeggen.
Als je ietsje zou onderbelichten in RAW zou je een stuk beter uitkomen qua belichting van de highlights.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
Merciekes voor de raad hé, 't Probleem is als ik te donker ga dan hebben de zwarte haren geen doortekening, en eigenlijk ben ik niet zo'n grote held in ps, meer een plantrekker, tja ...en veel foto's komen dan niet goed 'uit de verf' spijtig genoeg...'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment