Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
...mijn shooting-mate in de vroegste ochtenduurtjes, dólgelukkig als hij mee mag...alhoewel hij al meer als ééns een mooi insectje verjaagd heeft voor mijn camera...de lieve gekkerd..
Last edited by Jacky2; 18 mei 2008, 15:22.
Reden: foutje weggewerkt
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Die heeft er deugd van gehad,jij ook zeker.
Jaat! 'k Was ook zo verwaaid, en nog goed nat ook, 'k was te ver de vijver ingegaan zodat 't water in mijn laarzen gelopen was ....'k had wél een mooi fotoke
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
IK ben blij dat je goed met je hond omgaat, dat kan ik van al mijn buren niet zeggen.
Als je ietsje zou onderbelichten in RAW zou je een stuk beter uitkomen qua belichting van de highlights.
Merciekes voor de raad hé, 't Probleem is als ik te donker ga dan hebben de zwarte haren geen doortekening, en eigenlijk ben ik niet zo'n grote held in ps, meer een plantrekker, tja ...en veel foto's komen dan niet goed 'uit de verf' spijtig genoeg...
Grtjs, Jacky
Comment