Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boomklever en nog wat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: boomklever en nog wat

@ Edwin Kats
    Hierbij een link van een pimpelmeesje. http://foto.telenet.be/Photos/Albums...NgRPKlI&full=1
    Ik ben er absoluut niet tevreden over (achtergrond, voederzakje erbij,...) , maar deze namiddag heb ik niets beters.

@sebastiaan roes
    Achter de link zit de sloeber. Ik dacht hem herkend te hebben in de tuin. Deze foto is van een paar tuintjes verder en moeilijk te beoordelen.

Mvg
    Moa
    Last edited by Moa; 12 december 2007, 19:01.

Comment

Nou ja, hij staat er in ieder geval op. Het mooie is dat je er mee bezig bent. Je zult zien dat het steeds mooier wordt naarmate je kritischer naar jezelf wordt. Ga steeds een stap verder. Probeer de volgende keer de mees zonder zakje er op te krijgen. De keer daarna op een mooi stokje en dan weer in een mooie compositie. Laat je creativiteit lekker los, maar bovendien....geniet ervan.

gr. Edwin
      Nikon D300 met MB-D10
      Nikon 200-400/4 VR

Comment

Foto's kunnen me wel bekoren

Comment

Uitstekende serie
          mvg,
          Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edwin Kats Bekijk bericht
            OK, ik zal Ddenolf niet langer in spanning houden. Er is gebruik gemaakt van een voerplankje met wat pinda's. Een boomklever is verschrikkelijk snel en gaat in een lijn op z'n doel af. Hij twijfelt zelden en geeft je weinig tijd om te reageren. Met 1/40 sec. valt het niet mee, maar het is te doen. Een voordeel die ze je wel geven is dat een boomklever een gewoontedier is en steeds de zelfde aanvliegroute gebruikt. Hier kun je op inspelen en zo klaar staan als hij komt. Ik kan voor mezen ed het eekhoornvoer van Vivara.nl aanbevelen.
            Ze zijn er gek op. Succes

gr. Edwin Kats

Bedankt, das wat ik wou vernemen, ben nog volop aan 't zoeken hoe het hier in onze tuin te arrangeren.
            Groeten
            Dirk

Comment

Superplaatjes
              De combo D300 met die sigma (en een dosis talent) werkt verbluffend!

Comment

Working...
              X