Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie reeks!
Vooral de eerste vind ik prachtig!
En ben je zeker dat 2 'n slang is en geen varaan?
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
@pruedence : je gaat gelijk hebben, ik heb het veranderd. Mogelijks een Indische varaan.
@skimmer : ik heb de grote versie van nr 1 nog eens bekeken en hebt gelijk : er zit ruis in. De S2 heeft het vaak lastig bij minder goede omstandigheden en ik moet toegeven dat de ruis in deze foto me niet echt was opgevallen.
Nr 3 heeft niet voor niets als titel "zoek het diertje". En zou ik een mooi vb van camouflage noemen
Intussen vernomen dat het geen "varaan" maar een "teju" is...
Daar had ik nu nog nooit van gehoord se...zijn ook beduidend kleiner dan 'n varaan, maar lijken er toch wel op.
Alé bon, 'k heb weer 'n diersoort bijgeleerd.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Comment