Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
haha, ik zag aan foto 1 al dat ge naar Paradisio geweest zijt!
Wally staat er schoon op
Die teju's zijn trouwens erge mannekes, zater eerst in een ander terrarium, en daar sprongen ze van vanachter tot aan de deur als ze je zagen, en dan deed je de deur toe en vlogen ze gwn met hun klikken en klakken ertegen
hehe, ooit had er zo n teju de benen genomen, en hij zat onder een terrarium, en gezien ik op dat moment de smalste was van het gezelschap, mocht ik hem gaan opvissen...
Toen zat ik toch wel met de poepers, in een holte kruipen waar je met moeite kan bewegen, met enkel een paar beschermingswanten om dat beestje te vangen...
Gelukkig was hij blijkbaar meer verstijfd van schrik dan ikzelf
Zijn knappe foto's, heb je de kleuren kunnen maken zoals ze zijn door in te flitsen?
want in terrariumfotografie is dat niet altijd praktisch
LOL. Leuke anekdote. Ik kan me wel inbeelden dat je een en ander meemaakt bij de verzorging van die beestjes
om op je vraag te antwoorden : niks ingeflitst (doe ik eigenlijk nooit bij dieren) en qua kleuren zijn deze ook niet achteraf bijgewerkt. Komt dus zo uit het toestel (is wel geen DSLR... ) Niet flitsen betekent wel een langere sluitertijd en aangezien ik meestal geen statief meesleur is een vaste hand en IS handig en het feit dat de meeste van die beestjes nauwelijks bewegen is ook meegenomen...
Comment