Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hele mooie foto's net als uw vorige reeks trouwens. Hier steekt nummer 3 er inderdaad bovenuit, maar ik zou hem anders bewerkt hebben dan jij nu gedaan hebt (eerst was er een minder bewerkte foto te zien) Dit verandert echter niets aan het feit dat het knappe foto's zijn van een niet zo makkelijk te fotograferen vogeltje... Sterk!
Als de foto weg moet, laat het gerust weten:
Last edited by Dreekes; 23 juni 2007, 23:24.
Reden: Foto komt niet tevoorschijn
Hele mooie foto's net als uw vorige reeks trouwens. Hier steekt nummer 3 er inderdaad bovenuit, maar ik zou hem anders bewerkt hebben dan jij nu gedaan hebt (eerst was er een minder bewerkte foto te zien) Dit verandert echter niets aan het feit dat het knappe foto's zijn van een niet zo makkelijk te fotograferen vogeltje... Sterk!
Als de foto weg moet, laat het gerust weten:
ik heb eens geprobeerd 'm in te kaderen zoals mijn 'leermeester' dat altijd voor doet...
in de bewerkingen moet ik nog wel een tandje bijsteken vrees ik, maar het begint al wat te komen...
of niet?
De originele derde foto (met lichtblauw vederdek en grijzere achtergrond) wint het bij mij van de bewerkingen naderhand. Hier is er een overdaad aan magenta
waardoor de kleurechtheid vervaagt.
Technisch is die derde trouwens een stuk beter dan de eerste twee
1 en 3 zijn de betere op gebied van compositie.
De achtergrond is bij alle drie perfect......misschien nog ietsje dichter bij het vogeltje proberen te geraken zodat de details nog beter te zien zijn.
Hoe dicht zat je nu?( als dit geen crops zijn een metertje of 6....).
1 en 3 zijn de betere op gebied van compositie.
De achtergrond is bij alle drie perfect......misschien nog ietsje dichter bij het vogeltje proberen te geraken zodat de details nog beter te zien zijn.
Hoe dicht zat je nu?( als dit geen crops zijn een metertje of 6....).
inderdaad op een goeie 7 meter...
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Comment