Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
tijdens het in de gaten houden van een paar waterhoen kuikens stak die reiger plots zijn kop omhoog, op een paar meter van mij tussen het lange gras ...eerst verschoten en dan toch een plaatje kunnen schieten
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
inderdaad, zo'n mooie close-up verdient gewoon om wat opgepoetst te worden
ik denk niet dat het met het contrast te maken heeft maar eerder met het feit dat hij door het riet genomen is; vandaar de groene waas ; toch leuke close-uo;
Oorspronkelijk geplaatst door Herman BlockxBekijk bericht
ik denk niet dat het met het contrast te maken heeft maar eerder met het feit dat hij door het riet genomen is; vandaar de groene waas ; toch leuke close-uo;
Jep, door de rietbladeren heen genomen, je ziet de lijnen lopen.
't Blijft leuk natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Herman BlockxBekijk bericht
Jep, door de rietbladeren heen genomen, je ziet de lijnen lopen.
't Blijft leuk natuurlijk.
jullie hebben dit goed gezien ik heb er hier nog eentje met kleiner brandpunt afstand zodat het gras duidelijker is ,daar hij zo dicht zat heb ik niet veel kunnen bewegen voor hij weg vloog en die van zijn vlugt zijn niet gelukt.
Comment