Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De knobbelzwaan
Collapse
X
-
-
Re: De knobbelzwaan
mooie opnamen, vooral de laatste toch wel speciaal zo met iets dat uitgebrande wit.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
vind ook dat contrast tss. iets bruinere kop & nek tov helderwitte pluimen mooi
eerste & laatste kunnen mij bekorenThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichtvind ook dat contrast tss. iets bruinere kop & nek tov helderwitte pluimen mooi
eerste & laatste kunnen mij bekorenOver het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtVoor mij nr 1 hier
Ik kan het contrast tussen het witte (beetje uitgebrande?) verenkleed en de bruine kop bij 2 niet zo appreciëren. Maar ja over smaak valt niet te twisten dacht ik
Comment
-
-
Scherpe serie weer. Die derde heb je wel heel speciaal neergezet...
Groetjes Edwin
Comment
-
-
Mooie serie met de eerste voor mij
Bij de derde vindt ik het contrast wat groot tussen de bruinige kop en hals en het witte OOF lijf.
Uitgebrandt is het zeker niet, het lichaam valt gewoon buiten de DOF.
Groetjes
----JO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk berichtMooie serie met de eerste voor mij
Bij de derde vindt ik het contrast wat groot tussen de bruinige kop en hals en het witte OOF lijf.
Uitgebrandt is het zeker niet, het lichaam valt gewoon buiten de DOF.
Ik heb de foto geplaatst omdat ik hem nogal controversiëel vond, maar ik ben er zelf nog altijd niet uit of dat ik hem nu goed of niet goed vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk berichtWas bewust zo bedoeld door de metingen enkel op de kop te doen en de rest erbuiten te laten vallen. Ze zat knal voor de lens met een brandpunt van 300mm.
Ik heb de foto geplaatst omdat ik hem nogal controversiëel vond, maar ik ben er zelf nog altijd niet uit of dat ik hem nu goed of niet goed vind.had ik al gezien aan de heel kleine DOF met toch een diafragma van f6.3.
Prachtig lensje heb je daar, er ligt precies al wat stof op de bigma?
Groetjes
----JO
Comment
Comment